Mając na celu wsparcie gmin, powiatów, przedsiębiorców i innych podmiotów (przedsiębiorców, wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe, instytucje publiczne), szczególnie tych zużywających duże ilości energii elektrycznej, w działaniach polegających na obniżeniu kosztów zakupu energii elektrycznej, Mazowiecka Agencja Energetyczna przygotowuje kolejną grupę zakupową na dostawy energii elektrycznej.

W związku z dużym zainteresowaniem udziałem w grupach zakupowych - zapraszamy do kontaktu z MAE w sprawie grup zakupowych każdy podmiot, którego roczne koszty energii elektrycznej wynoszą co najmniej 20 tysięcy złotych.

W ramach Grupy oferujemy przeprowadzenie postępowania przetargowego, zgodnie z wymogami Ustawy PZP, kompleksową pomoc w trakcie całego postępowania przetargowego i procesu zmiany sprzedawcy.
Grupowy zakup energii umożliwia osiągnięcie korzystniejszej ceny zakupu, co powala na zaoszczędzenie ponad 20% środków finansowych (doświadczenie na bazie dotychczasowych przetargów). Dodatkowo, pomagamy w optymalizacji kosztów dystrybucji energii elektrycznej (element kosztu zużycia energii elektrycznej), co w wielu przypadkach przekłada się na kolejne oszczędności.

Obecnie tworzymy równoczesnie dwie grupy ze względu na zgłoszone oczekiwania naszych partnerów i klientów: 
  • XIV grupę zakupową MAE dla podmiotów z rozdzieloną umową sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej, które chcą rozpocząć zakup energii od 01.01.2014r. Planowany zakup energii XIV grupie od 01.01.2014 r. do 31.12.2015 r.
  • XV grupę zakupową MAE dla wszystkich podmiotów. Planowany zakup energii najpóźniej od 01.03.2014 r. do 31.12.2015 r. (w zależności od sytuacji prawnej podmiotów i okresów wypowiedzenia dotychczasowych umów zakup może rozpocząć się wcześniej). 

Warunkiem przystąpienia do grupy zakupowej jest podpisanie umowy o współpracy z Mazowiecką Agencją Energetyczną, a także wykazanie:
 
  • posiadania prawa do zakupu energii
  • braku zadłużenia u obecnego sprzedawcy energii (na moment zmiany sprzedawcy)
  • dostarczenie kopii faktur za sprzedaż i dostawę energii za ostatnich 12 miesięcy oraz kopii aktualnie obowiązującej umowy na sprzedaż i dostawę energii z obecnym sprzedawcą.

Termin zgłoszeń do XIV grupy zakupowej MAE
wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami upływa 30.09.2013 r. Planowane jest ogłoszenie przetargu w terminie do 10.10.2013 r.

Termin zgłoszeń do XV grupy zakupowej MAE wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami upływa 10.11.2013 r. Planowane jest ogłoszenie przetargu w terminie do 29.11.2013 r.

Z naszej oferty skorzystało już łącznie ponad 400 podmiotów z całej Polski osiągając znaczące korzyści finansowe dla siebie i swoich jednostek.

Zainteresowanych zachęcamy do kontaktu pod nr tel. 22 290 29 42 bądź mailowo: biuro@mae.com.pl